eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFORTIS zegna sie z klientami szybko i bez boluRe: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "JanKo" <b...@m...tu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Date: Tue, 9 Jun 2009 14:17:09 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 9
    Message-ID: <h0ljsh$37f$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h0l7gp$168m$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.162.160.181
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1244549842 3311 79.162.160.181 (9 Jun 2009 12:17:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jun 2009 12:17:22 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: tuvalu1
    X-Antivirus: avast! (VPS 090608-0, 2009-06-08), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489786
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent Końrad(o) nadaje:

    > Ja jestem rozgoryczony.

    To znaczy że wolałbyś:
    Klient - "Zdecydowanie i kategorycznie chciałbym natychmiast zakończyć"
    Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
    Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1