  • Data: 2010-06-12 15:16:56
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 11-06-2010
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Nie sadzilem, ze az taka dyskusja sie rozwinie

    Konkurs jets pewna zabawa, ale z elementami konkretow i realizmu.

    Sadze ze kolega Sys swoja precyzja typowania otwarcia by zawstydzil wiekszosc
    zawodowych anali

    Oczywiscie najwazniejsze jest to jak sie pozniej zamknie-zreszta chyba ciagle
    gdzies istnieje-przeniesiony stad- konkurs na typowanie roznic otwarcia i
    zamkniecia.

    Strasznie bolesne sa czasem te wyniki -bo tu co najwyzej (i jakze czesto) nie
    dostaje sie punktow, a tam mozna zjechac na ostry minus- jakze realnie.

    Jest tez roznica kiedy sie typuje- bo oczywiscie im pozniej tym latwiej
    trafic, ale moje propozycje zroznicowania punktacji (dla tych co trafia) nie
    spotkaly sie z "wiekszoscia konstytucyjna" do zmiany regulaminu.

    Ja czesto typuje jako pierwszy, a od czasu startu futow o 0830 zazwyczaj
    nawet faktycznego nie ogladam-bo nie wyrabiam-co tez pokazuje, ze jednak dosc
    na luzie to traktuje.

    Futami sie zajmuje, ale w drugiej kolejnosci po akcjach, a i te w dalszej
    kolejnosci po pracy, wiec bez nadmiernej emocji, ale z zainteresowaniem.

    Pozdrowko

    Loser