  • Data: 2010-06-11 22:34:30
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
    Od: " az" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > t/
    >
    > Konkurs sam w sobie jest dla satysfakcji.
    > Po odpowiedzi 'dla jaj' nie brnij dalej w 'towarzystwo wzajemnej
    > adoracji" bo obra=BFasz ludzi.
    >
    > Ale chyba nie jest ci=EA=BFko zrozumie=E6, =BFe typuj=B1cy mniej wi=EAcej g=
    > ra pod
    > swoje typy.
    > Co ty cz=B3eku ci=B1gle z tym przedszkolem i piaskownic=B1.
    > Przedszkolank=B1 jeste=B6, czy co. To =BFadna ujma.

    Nie, nie jestem przedszkolanką.
    Masz racje, nic mi do Waszych zawodów,
    już się wycofuje z tego pokera,
    oj, nadal żartuje,
    tak zapytałem nieopacznie, z ciekawości,
    tak się zastanawiam, czy ja jestem całkiem normalny,
    ale, pomyśle jeszcze nad tym, mam nadzieje, ze
    nie bedzie to problemem dla kolegów?
    Pozdrawiam.