  • Data: 2009-07-08 17:00:36
    Temat: Re: Faktury dla banku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > P.S. W kontekscie pytania - nie mowie czy tak mozna czy nie, tylko, ze
    > tłumaczenie, ze nie mozna, bo byłoby to nielogiczne jest chyba troche na
    > wyrost.

    No właśnie też mi się tak wydaje, ale wolę być ostrożny, bo jak czegoś
    się czepią, to... nie ma zmiłuj się...
    Inna sprawa, to jak coś nie jest jawnie zakazane, to można to zrobić
    :-), czy zatem zakazane jest używanie mieszkania/domu - który zresztą
    przeznaczony jest do 'zaspakajania potrzeb mieszkaniowych', do
    prowadzenia działalności zarobkowej?

    Przecież tak właśnie będzie, bo pracuję siedząc w domu przy własnym
    komputerze :-). W takim razie dom tak, czy siak będzie siedzibą firmy,
    którą niebawem otworzę - jak uznam, że to jest uzasadnione.

    Chyba tym nie złamię jakiejś zasady logiczności prawnej :-)? No to niby
    dlaczego kiedy otwieram DG po otrzymaniu pierwszej transzy kredytu i
    wszelkie faktury już wrzucam w koszty tejże, bo dom będzie faktyczną
    docelową siedzibą firmy... To niby jakie prawo łamię korzystając z
    jednej strony z dofinansowywanego kredytu, a z drugiej odliczam wydatki
    od przychodu i już tych pieniędzy nie opodatkowuję i... coś tam jeszcze
    robię z vatem... :-D.

    Jak ktoś mi na podstawie obowiązujących przepisów udowodni, że tak nie
    można... to stawiam flachę, ale jak nie... to dalej drążę temat :-))

    pozdrawiam
    robercik-us