  • Data: 2002-10-04 07:06:19
    Temat: Re: Fałszywy kredyt
    Od: "Mario" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek" <g...@w...pl> wrote in message news:anjal5$dae$1@news.tpi.pl...
    > Kilka miesięcy temu skradziono mi dokumenty. Sprawę zgosiłem do
    > prokuratury-po 2 miesiącach śledztwa umożono ją. aktualnie ktoś
    korzystając
    > ze skradzionych mi dokumentów żyrował kredyt, który oczywiście nie jest
    > spłacany. bank domaga się od mnie spłaty kredytu. jak postępować?
    >
    > Maciek

    Jezeli sprawa byla na policji i sa odpowiednie papiery na to, to ja bym sie
    nie przejmowal.
    Posiadacz dowodu, ktory zostal skradzony, a zglosil to, nie odpowiada za
    niewlasciwe jego uzycie przez osoby trzecie.
    Poza tym ktos zyrujac kredyt pewnie sie podpisal na jakis papierach, kazdy
    grafolog atwierdzi, ze podpis jest falszywy i spoko.

    Mario