eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFederacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków PolskichRe: Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
  • Data: 2010-03-29 08:32:12
    Temat: Re: Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mar 29, 3:49 am, z...@o...pl wrote:
    > > - klienci indywidualni - bezplatna pomoc rzecznikow praw konsumentow
    > > (miejskich i powiatowych), w kazdym miescie lub powiecie musi byc taka
    > > osoba, bardzo czesto jest to radca prawny. Za darmo pomaga ludziom w
    > > sprawach konsumenckich
    >
    > czy w praktyce taka pomoc świadczona jest tylko na poziomie podstawowym
    > i dotyczy standardowych zdarzeń czy obejmuje też przypadki skomplikowane?
    >
    > Taki radca prawny (zakładam) ma ogólne pojęcie o prawach konsumenta.
    >
    > Czy w przypadku jakiegoś skomplikowanego problemu może on skierować
    > konsumenta do reprezentującego konsumentów specjalisty z zakresu
    > usług bankowych? Czy sieć rzeczników praw konsumenta korzysta z usług
    > specjalistów od jakiejś wąskiej dziedziny? Np. radca prawny posiada
    > telefon do "szamana od spraw bankowych", "szamana od bonów towarowych",
    > do "szamana od reklamacji w handlu detalicznym" itd itp.?

    Ojej pytanie zbyt ogolne. Wszystko zalezy ktory rzecznik. Inaczej to
    wyglada zapewne na terenech wiejskich gdzie rzecznikiem jest jakis
    radca wpadajacy do urzedu raz w tygodniu, inaczej np. w Warszawie
    gdzie "rzecznik" to de facto komorka organizacyjna UM - i pracuje tam
    klika (kilkanascie?) osob.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1