  • Data: 2008-06-03 16:25:29
    Temat: Re: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> wrote in message
    news:9iia445v1gjiis4t8hjl5bcsolk67kk4a9@4ax.com...

    > W Fortisie byłem dwa razy -- raz zepsuł się system komputerowy i
    > potwierdzenie
    > dostalem na zwykłym odręcznym druku, drugi raz gdy zamykałem konto, to
    > odsetki
    > za część miesiąca obliczała mi kasjerka na zwykłym kalkulatorze.

    Ja do tej pory bylem tylko raz :). W Pekao by powiedzieli zeys przyszedl
    pozniej, bo sie system zawiesil. To co napisales jest powaznym podejsciem do
    klienta. Nie rozumiem co masz do zarzucenia bankowu, ktory potrafi obsluzyc
    klienta z sytuacji awaryjnej lub temu, ze kasjerka zna przynajmniej podstawy
    matematyki finansowej (bo jak rozumiem dobrze je obliczyla).

    > Kwiatki typu klucz (nie dość że dyskietka, to jeszcze tylko A:, obsługa
    > chyba
    > tylko w IE) pomijam, a interfejsie WWW lepiej nie mówić.

    O ile pamietam wyskietka byla potrzebna tylko do przeniesienia klucza z
    banku do komputera (jak pamietam byla mozliwosc otrzymania go na pendrive,
    ale za dodatkowa zaplata), potem klucz moglbyc w dowolnym miejscu. Przykre,
    ze oprogramowanie z ktorego korzystasz nie ma mozliwosci obslugi ActiveX. Na
    pocieszenie moge dodac, ze traz masz mozliwosc korzystania z hasel smsowych
    i nie ma potrzeby korzystania z ActiveX.

    > Jak to jest "jakość obsługi", to chyba tylko różnej maści pekao mogą
    > stanąć w
    > szranki.

    Zycze powodzenia i samych sukcesow w wspolpracy z Pekao :).

    MK