    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Date: Tue, 03 Jun 2008 18:51:49 +0200

    Tue, 3 Jun 2008 18:25:29 +0200, w <g23r9q$4to$1@inews.gazeta.pl>, "MK"
    <m...@i...pl> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Ja do tej pory bylem tylko raz :). W Pekao by powiedzieli zeys przyszedl
    > pozniej, bo sie system zawiesil. To co napisales jest powaznym podejsciem do
    > klienta.

    Nie chodzi mi o przyjęcie kasy, tylko awarię systemu. Wiem, zdarza się ;p.

    > Nie rozumiem co masz do zarzucenia bankowu, ktory potrafi obsluzyc
    > klienta z sytuacji awaryjnej lub temu, ze kasjerka zna przynajmniej podstawy
    > matematyki finansowej (bo jak rozumiem dobrze je obliczyla).

    Takie rzeczy to powinien system sam obliczyć, a nie rozliczenie końcowe robią
    na kalkulatorze. Czy dobrze, to ja mam nadzieję, bo nie sprawdzałem, w sumie
    wątpię by na kalulatorze dobrze obliczyła miesięczne średnie salo ;).

    > O ile pamietam wyskietka byla potrzebna tylko do przeniesienia klucza z
    > banku do komputera (jak pamietam byla mozliwosc otrzymania go na pendrive,

    Klucz swoją drogą, autoryzacja swoją drogą. Nie pamiętam już jak to było, ale
    dyskietkę musiałem wkładać do stacji.

    > ale za dodatkowa zaplata), potem klucz moglbyc w dowolnym miejscu. Przykre,
    > ze oprogramowanie z ktorego korzystasz nie ma mozliwosci obslugi ActiveX.

    ActiveX każdy rozsądny użytkownik wyłącza po instalacji Windowsa. Widać
    pasujesz do Fortisu ;). Tak samo byłem zdziwiony, gdy ich debetówka była na...
    pin. Obsługa oczywiście wciskała tradycyjny kit, że to dla bezpieczeństwa hehe.

    Pekao i Fortisowi mówimy nie :).