  • Data: 2008-02-19 13:11:09
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dobre, co???
    JaC

    ----- Original Message -----
    From: "Informacje PKO Bank Polski"
    Sent: Monday, February 18, 2008
    Subject: Wiadomość od PKO Banku Polskiego

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na wiadomość elektroniczną informujemy, że w związku z wdrożeniem
    nowego, w pełni zintegrowanego
    centralnego systemu obsługi Klientów, historia rachunku jest dostępna od miesiąca
    poprzedzającego wprowadzenie zmian,
    czyli od 1 września 2007 roku.
    Jeśli życzy sobie Pan uzyskać historię rachunku lub potwierdzenie transakcji z okresu
    wcześniejszego od dostępnego w
    serwisie PKO Inteligo, zachęcamy do kontaktu z oddziałem Banku prowadzącym Pana
    rachunek.
    Dodatkowo wyjaśniamy, że po wprowadzeniu nowego systemu informatycznego w Banku, nie
    będzie miało zastosowania
    ograniczenie historii rachunku do 365 dni wstecz.
    Czyli wszystkie transakcje zarejestrowane od 1 września 2007 roku będą dostępne w
    serwisie internetowym PKO Inteligo.
    Serdecznie przepraszamy za udzielenie odpowiedzi z opóźnieniem"

    -----