eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-14 00:13:34
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki <s...@g...com> writes:

    > No ale jak juz mamy sytuacje gdzie gigant popelnia blad albo umyslnie
    > nadyzywa pozycji i przekreca kazdego klienta na stowe to co?

    Znaczy, jak bank pożyczył klientowi X CHF, to go przekręcił?

    Jeszcze niedawno :-) "złe" były banki, które nie udzielały kredytów
    w CHF (i innych walutach obcych).

    Podobnie jak zła była Kopacz (IIRC), bo nie kupiła szczepionek przeciw
    pH1N1. Podobnie jak zły był Morawiecki, bo kupił szczepionki na COVIDa
    (to się dopiero okaże dokładniej). Itd. itd.

    Przypomnę, że na początku wieku kredyty walutowe były praktycznie
    jedynymi dostępnymi kredytami hipotecznymi w Polsce. Kto wie ile lat
    trzeba by było czekać na jakieś racjonalne oprocentowanie w złotówkach?

    Może czas spojrzeć dlaczego złotówka jest taka słaba w porównaniu do
    innych walut, mimo że przecież tam także jest (np. covidowa,
    podwyższona) inflacja? W Szwajcarii inflacji praktycznie nie ma?

    Ile obecnie wynosi prawdziwe zadłużenie państwa polskiego?

    Obecne przepychanki między bankami, kredytobiorcami walutowymi
    i kredytobiorcami złotowymi mają tyle samo związku z uczciwością
    i sprawiedliwością (oraz tyle samo sensu) co sytuacja, w której zięć ze
    szwagrem po pijaku dali sobie po mordzie, bo pierwszy był za aborcją
    i lustracją, a drugi odwrotnie.

    Przypomina mi to także kawał o dwóch bacach i jedzeniu bobków.

    > Okradziony?

    Przysłowie jakoś to odmiennie ujmuje.
    --
    Krzysztof Hałasa