eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrontem do klienta - PEKAO S.A.Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
  • Data: 2002-11-28 19:47:24
    Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Od: "Kasia Bielak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mariusz Zabrocki" <u...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:g10cuuclv1402b7f0e0915lltta6oc843m@4ax.com...
    > Witam,
    > bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
    > Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
    > zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
    > z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
    > CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
    > wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
    > wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
    > samym czasie...
    > Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
    > winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
    > rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
    > problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni, zatem zażądałem
    > od banku zmniejszenia opłaty za prowadzenie rachunku, proporcjonalnie
    > do okresu, w którym nie mogłem korzystać z konta. Oczywiście dla samej
    > zasady, bo chodziło o śmieszną kwotę ok. 4 zł. W tym przypadku
    > otrzymałem szybszą odpowiedź niż za pierwszym razem, a w treści listu
    > było jedno miłe zdanie: "Nie ma takiej możliwości".
    >
    > No i tyle mi wystarczyło, przynajmniej przekonałem się, że PEKAO S.A.
    > zamiast frontem do klienta stoi do niego zwrócona d...
    > Są jednak dwie korzyści wynikłe z tej sytuacji: _inny_ bank pozyskał
    > nowego klienta, a moja firma będzie odtąd obsługiwana przez
    > profesjonalistów.
    >
    > Piszę o tym dla informacji, gdyby ktoś z Szanownych Państwa rozważał
    > założenie konta firmowego (a może osobistego rachunku) we włoskim
    > PEKAO.
    >
    > Pozdrawiam,
    > mariusz

    Ja jestem zadowolona z CBE Pekao i polecam, zarówno konto firmowe jak i
    prywatne. Reklamację na 100 zł nieudanej wypłaty z bankomatu przyjęli
    telefonicznie i pieniądze zaraz miałam spowrotem na koncie. Nigdy nikt się
    do mnie d.. nie odwrócił, i na listy też odpisują raczej szybko.

    pozdrawiam
    KB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1