eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrontem do klienta - PEKAO S.A.Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
  • Data: 2002-11-29 12:52:30
    Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W przypływie gniewu "<--Marcin B.-->" nabazgrał:

    > 2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
    > prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
    > zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
    > Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
    > ale i tak zadziałali szybko.

    Wychodzi na to, że z jednymi problemami umieją sobie poradzić, a z
    innymi nie i nawet nie próbują tego robić.

    Jednak przyznacie mi chyba rację, że przynajmniej wypadałoby przyznać
    się do błędu (wynikłego ze zmian w systemie informatycznym),
    zrekompensować klientowi śmiesznie niską kwotę za okres awarii (skoro
    tego od banku oczekuje) i zapomnieć o sprawie. A skoro przedstawiciel
    banku czyni inaczej, czy dobrze to świadczy o tej instytucji?
    Moim zdaniem nawet banku nie stać na to, żeby psuć sobie opinię w ten
    sposób.

    Pozdrawiam,
    mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1