eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrontem do klienta - PEKAO S.A.Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
  • Data: 2002-11-28 20:32:06
    Temat: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mariusz Zabrocki napisał(a) w artykule:

    > Witam,
    > bardzo mi się "spodobało" podejście PEAKO S.A. na moją skargę.
    > Otóż niedawno informatycy tegoż banku (a dokładnie CBE PEKAO)
    > zakręcili coś w swoich cudownych systemach i wiele osób miało problemy
    > z zalogowaniem się z użyciem tokena. Wysłałem oczywiście e-mail do
    > CBE, następnie otrzymałem szybką (po 3. dniach) i wspaniałą
    > wiadomość, że _rozsynchronizował_ mi się token. To pewnie tak jak
    > wielu innym użytkownikom (choćby mojemu współpracownikowi), w tym
    > samym czasie...
    > Bank nie chciał całej tej sytuacji wziąć na siebie, bo wszystkiemu
    > winien był ten mały token. Nie pozostało mi nic innego jak zablokować
    > rachunek firmowy i wystąpić o zmianę tokena. Od momentu wystąpienia
    > problemów do otrzymania nowego tokena minęło 13. dni,

    Witam
    Też mi przestał działać token i 1 dnia zadzwoniłem do infolini - poradzili
    co wypróbować, nie zadziałało.
    2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
    prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
    zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
    Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
    ale i tak zadziałali szybko.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1