-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!news.atman.pl!news.nask.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
From: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Frontem do klienta - PEKAO S.A.
Date: Fri, 29 Nov 2002 13:52:30 +0100
Organization: Internet Partners
Lines: 21
Message-ID: <i...@4...com>
References: <g...@4...com> <as5ukj$fri$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: intranet.murator.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1038574444 88515 217.153.39.22 (29 Nov 2002 12:54:04 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 29 Nov 2002 12:54:04 GMT
X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:215352
[ ukryj nagłówki ]W przypływie gniewu "<--Marcin B.-->" nabazgrał:
> 2 dnia zadzwoniłem ponownie i powiedziałem, że token nie działa, zapisali
> prośbę o wymianę i powiedzieli, że zadzwonią. Następnego dnia rano
> zadzwonili, że token jest do odbioru :-). Trwało to mniej niż 24 godziny.
> Fakt, że moja placówka pośrednicząca jest w tym samym budynku co telepekao
> ale i tak zadziałali szybko.
Wychodzi na to, że z jednymi problemami umieją sobie poradzić, a z
innymi nie i nawet nie próbują tego robić.
Jednak przyznacie mi chyba rację, że przynajmniej wypadałoby przyznać
się do błędu (wynikłego ze zmian w systemie informatycznym),
zrekompensować klientowi śmiesznie niską kwotę za okres awarii (skoro
tego od banku oczekuje) i zapomnieć o sprawie. A skoro przedstawiciel
banku czyni inaczej, czy dobrze to świadczy o tej instytucji?
Moim zdaniem nawet banku nie stać na to, żeby psuć sobie opinię w ten
sposób.
Pozdrawiam,
mariusz
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.02 18:04 Tomasz Nowicki
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?