  • Data: 2006-10-23 20:52:34
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: "green" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    swiatowid napisał(a):
    > Legg Mason Akcji FIO A B 59,7100
    > AIG FIO Akcji 54,9500
    > Arka BZ WBK Akcji FIO 54,2300
    > GTFI FIO Akcji 53,5900
    > DWS Polska FIO Akcji Plus 50,1100
    > SKARBIEC-AKCJA 47,7900
    >
    > własnie oglądam sobie roczne wykresy, porównawczo.
    > Polecam. Widac, że Skarbiec stracił punkty stosunkowo niedawno, wykresy
    > rozjeżdżają się, a wczesniej były zbliżone. Zaś przewaga DWS to niemal
    > ostatnie dni. Jeszcze jeden dowód na to, że fundusze maja różne strategie i
    > warto dywersyfikować ryzyko.

    Nie wiem dlaczego, ale stawiam na AIG FIO Akcje . NIe wynika to z
    żadnej analizy któregokolwiek z funduszy. Ryzyko istnieje zawsze
    więc zgadzam się z twoja opinią o jego dywresyfikacji. Wybiorę
    jeszcze dwa fundusze, ale kolejną decyzję oprę już na analizie
    przeszłości. Wiesz bardzo podoba mi się Twoja złota mysl : "kupuj
    przyszłość ......" Sprzedawać nie mam jeszcze co , ale .....
    przeciez nadejdzie taki dzień. Nie mam doświadczenia w inwestowaniu,
    ale mysle że mnie to troszeczkę zaczyna fascynować. Dzieki za te
    adresy stron. Ps. Strategie funduszy- jak je odczytać, na co nalezy
    zwracać uwagę? Chyba muszę zacząć od podstaw.....
    Pozdrawiam serdecznie
    green