eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznieRe: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Date: Fri, 15 Feb 2008 22:57:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <fp4nu8$v4k$1@achot.icm.edu.pl> <fp4pe7$1rv$2@inews.gazeta.pl>
    <fp4qjf$56k$1@achot.icm.edu.pl> <fp4qu1$4pk$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <fp4rks$ait$2@inews.gazeta.pl>
    <m...@m...localdomain> <fp512u$2q6$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cph42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1203113001 10037 83.31.213.42 (15 Feb 2008 22:03:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2008 22:03:21 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:b5Go9r6Hwx5zWSOr73TRI2XTeZ8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438252
    [ ukryj nagłówki ]

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > A nie jest w tej sytuacji cedowane zadłużenie z jednego banku na 2 ?

    A jest?

    Nowy Pekao jest chyba po prostu nastepca prawnym starego BPH, czyz nie?

    Jesli tak, to upowaznienie dla starego BPH jest wciaz "dobre", jesli
    posluguje sie nim "nowe Pekao" :-)

    Niezaleznie od tego ktory bank jest prawnym nastepca ktorego itd,
    nalezaloby dokladnie przeczytac umowe pozyczki, ale obawiam sie, ze
    jej autorzy mogli nie przewidziec tam prawa banku do cedowania
    wlasnych zobowiazan (nie wierzytelnosci) na inne podmioty - w
    szczegolnosci do cedowania zobowiazania do obslugi splat bez
    nekania klienta.

    Przeciez tak naprawne dla klienta to sa koszty (odbieranie glupawych,
    przynajmniej w koncowej fazie, telefonow to tez sa koszty, pieniezne
    i nie). Przeciez klient biorac pozyczke juz im zaplacil za to, ze sami
    sobie to beda przelewac, i ze nie beda mu zawracac glowy.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1