eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznieRe: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
  • Data: 2008-02-15 22:14:32
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 15 Lut, 23:00, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > krzysztofsf <k...@w...pl> writes:
    > > Wg mnie nie wygrasz (co nie znaczy, ze nie masz racji, ale co innego
    > > sprawiedliwosc, a co innego prawo). Czeka cie wizyta w oddziale i
    > > podpisanie nowych ustalen.
    >
    > No bez zartow, jaki widzisz z tym problem? Moze im latwiej podzwonic
    > zamiast ruszyc 4 litery i samemu zrobic, tego nie wiem, ale nie widze
    > najmniejszego problemu z postawieniem na swoim.
    >

    pekalo nie jest przyjaznym bankiem.

    Nie wiem, co rozumiesz, przez postawienie na swoim?
    Bank uwaza, ze w zwiazku z problemem poprosil klienta o splate w inny
    sposob i reszte uzna za pieniactwo (jesli rozwiazanie jest w formie
    uzgodnien z bankiem, jak na przyszlosc zautomatyzowac operacje).
    Jak ktos lubi moze sie zaangazowac w dlugotrwale spory do sadowych
    wlacznie, ale w miedzyczasie spieprza mu bik i straci kupe nerwow.

    Jak wspomnialem obok - problem bylby bardzo powazny dla osoby, ktora
    nie jest w stanie fizycznie tego dopilnowac i poprzestaje wylacznie na
    zapewnianiu srodkow na rachunku.

    Jak Krzysztof ma czas i cierpliwosc + mocne nerwy, moze poczekac - byc
    moze problem z racji masowosci rozwiaza technicznie?

    Fuzja jest skopana kompletnie - wg mnie powinni na kazdy produkt
    przyslac osobna nowa umowe wraz z nowym regulaminem i opisem jak teraz
    bedzie sie to odbywac. Nie zrobili tak (byc moze dlatego, zeby klienci
    nie powypowiadali umow dotyczacych niektorych produktow) i nie sa
    teraz w stanie przeniesc uslug kompleksowo.
    Specjalnie im nie zalezy bo i tak od czerwca (?) narzuca identyczne
    rozwiazania jak dla starych klientow.

    Jak widac na przykladzie przenoszenia kart - specjalnie sie nie
    przejmuja klientami i ich racjami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1