    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: G7 darowało długi Haiti
    Date: Sat, 13 Feb 2010 18:31:13 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hl6n82$rpb$1@inews.gazeta.pl

    > O!!! Podatki nie powinny iść na policję, ale na duchownych. :)
    > Pochwal się tym gdzieś publicznie! :) Najlepiej przed wyborami,
    > gdy będziesz kandydował do roli parlamentarzysty lub do podobnej. :)
    > Studiowałeś u Ojca Założyciela? Jesteś analfabetą? :)

    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że od poniedziałku wracam do roboty, do
    kilkunastogodzinnej zapierdalanki dzień w dzień, 7 dni w tygodniu bo chyba
    bym mi odwaliło równie mocno jak tobie :D
    Już mi odwala po niespełna 17 dniach spędzonych po za pracą na przymusowym
    urlopie. Na całe szczęście do Ciebie mi jeszcze daleko. Mimo wszystko od
    poniedziałku zacznę się od twojego stanu oddalać a nie przybliżać i ta
    świadomość pozwala mi jeszcze przeżyć jutrzejszy dzień. :]