    From: "Darek" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Bank - oprocentowanie oparte na LIBOR
    Date: Mon, 5 May 2003 14:28:36 +0200

    Moim zdaniem nie ma ryzyka. Bo niby skad ma byc? Myslisz ze jesli Libor
    wzrosnie to bank nie podniesie stop ustalanych przez zarzad? Na pewno
    podniesie. Natomiast jesli Libor spadnie to bank nie bedzie skory do
    obnizenia oprocentowania przez zarzad. w koncu to nie instytucja
    charytatywna. A jesli podpisales taka niekorzystna umowe ze jestes na lasce
    banku to czym predzej skorzystaj z okazji i przejdz na LIBOR+marza.

    I nie mysl sobie ze GE jest taki laskawy i obniza ci oprocentowanie. Tak sie
    sklada ze kiedys zarowno kredyt jak i raty byly przeliczane po kursie
    srednim w NBP (akurat w tym banku) , teraz GE przeszedl na kursy sprzedazy i
    kupna wiec odbije sobie te roznice na roznicach kursowych. A widelki ma
    bardzo szerokie - dla EURO prawie 21 groszy. Dla porownania w Multibanku
    widelki dla EURO wynosza troche ponad 9 groszy.
    Oczywiscie nie zastanawiaj sie i przejdz na LIBOR +marza bo jesli zostaniesz
    przy oprocentowaniu zarzadu to zaplacisz podwojnie. a i tak z ciebie zedra.
    GE niestety nie ma zbyt dobrej oferty kredytow.

    http://www.gazeta.pl/usenet/