    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:19:54 +0200

    > Prawdopodobieństwo tego, że Getin będzie chciał od ciebie 50 albo 100 zł
    > jest znikome. Więc bez histerii. ;-) To że mnie któryś bank debetował
    > rachunek to była jakaś techniczna kwestia, a nie kwestia tego, że bank
    > sądził, że mu się należą te środki.

    mnie też kiedyś nie chcieli zamknąć konta, bo ponoć byłem bankowi winien
    jakieś środki, w podglądzie internetowym miałem 0 zł więc mi to wisiało,
    złożyłem dyspozycję...po kilku miesiącach rachunek zamknęli i było po
    sprawie

    > Idź i normalnie zamknij rachunek w Getinie skoro chhcesz to zrobić.
    > Polskie banki naprawdę nie są takie złe.

    jak zrobisz to przed 1.09 (wejście kontrowersyjnego TOiP) to nikt od
    Ciebie kasy za zamknięcie nie będzie chciał...i cała ta dyskusja nie
    będzie potrzebna

    --
    pozdrawiam
    RobertS