    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:24:04 +0200

    "Paweł" news:h6uoe8$lco$1@achot.icm.edu.pl

    > ale na jakiej zasadzie oni uzasadniaja te 50pln?

    Nie mam pojęcie - było od zawsze pakiecie e-getin.

    > to jest kara umowna za wypowiedzenie umowy na czas okreslony przed
    terminem?

    Inaczej chyba nie można tego postrzegać. Jeżeli się mylę, to bardzo proszę o
    sprostowanie.

    > jesli tak, to czy umowa na czas okreslony wiaze sie z jakas promocja,
    > ktora daje klientowi okreslone profity, ze jej zerwanie wiaze sie ze
    zwrotem
    > przyznanych profitow/nalozeniem kary umownej?

    Z tego co wiem to w przypadku pakietu egetin nie ma czegoś takiego jak umowa
    bezterminowa. Po prostu podpisujesz umowę na konto (konta) i jeżeli chcesz
    je zamknąć przed upływem roku to płacisz 50 zł (od września, zgodnie z
    informacjami jakie uzyskałem na tej grupie ww. opłata wynosi 100 zł). Ja na
    takie warunki się zgodziłem podpisując umowę. Bank teraz warunki te zmienia
    i to według mnie jest wystarczający powód aby się z nimi pożegnać - w końcu
    nie brałem oferty, w której drugi przelew z TOP'a na ROR był płatny, a
    zamknięcie rachunku przed upływem roku kosztuje nie 50 a 100 zł.

    Pozdrawiam.