    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GO + Open znow sie wysilaja
    Date: Mon, 19 Mar 2012 23:11:32 +0100

    "Krystek" jk7r29$2u9$...@n...news.atman.pl

    : Przypomina mi się komiks polityczny z tygodnika "Polityka": Największe
    : emerytury dostaną ci, którzy będą pracowali aż do śmierci.

    Największe dostaną żołnierze, którzy zginą na polu chwały.
    Mnie skunks Ozorowski kazał pozbawić wszelkiej emerytury.
    Tak (bez jakiejkolwiek nadziei na tak zwaną starość) miałem
    (i niby mam nadal -- tyle tylko, że skunks teraz ma własne
    problemy) żyć w państwie, które budowałem.

    Miałem być żebrakiem z piosenki Kaczmarskiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=pxKUo-5t0G0&feature=r
    elated

    Teraz jednak Bóg okazuje mnie miłosierdzie, skunksie Ozorowski. :)

    Gdy wiem, że MUSZĘ iść do dentysty, znaczy to, że skunksy modlą
    się o to, abym musiał iść do Jurka!!! Skunksy myślą o Jerzym
    Kopani, a Bóg śle mnie do Jerzego Bakuna. :) Właśnie teraz -- muszę
    iść. Skunksy stale wierzą w to, że pewnego dnia ukorzę się przed
    skunksem Kopanią, że poproszę tego złodzieja i mordercę -- o łaskę...

    Ja nie mam żadnej prawdziwej pensji -- podstawy do emerytury innej niż głodowa.

    Kościół, choć dobijany przez Palikota, Millera, Tuska i innych -- trzyma
    się dziarsko!!! Resztki żywota nie ulotniły się z Samula i Świetlickiego,
    którzy od dawna wiedzą o tym, że na pomoc (i łaskę) Boga liczyć już nie mogą...

    Dla mnie podniesienie wiadomego wieku nie ma znaczenia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'