  • Data: 2012-06-19 16:19:54
    Temat: Re: GO i OF, 6,4% Lokaty "z hakiem".
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego złodzieje?

    Skoro bank po zalogowaniu wyświetla stan srodków na 1 czerwca (oczywiście po
    doklikaniu się w zakładce ustawienia) to tym samym wie czy jesteś uprawniony do
    lokaty 6,4 czy 6,0. Ale mimo wszystko pozwala założyć na 6,4%

    Ale liczy na to ,ze nie doczytasz "małego druczku" i założysz lokatę przekonany
    że masz 6,4 a zmniejszy ci po cichu oprocentowanie na 6,0. Gdy się zorientujesz,
    to już moze minać jakiś okres czasu, nie bedzie się opłacało zrywać.

    Mój przypadek.
    Dnia 4 -tego czerwca zakończyły się lokaty o których już zdążyłem zapomnieć.
    Dziś złożyłęm wnioski, przekonany że zakładam lokatę 6,4%, bo przecież mam u
    nich obecnie stan 0,00., więc będą to nowe środki. Otóż nie, bo na dzień
    1czerwca miałem kilkadziesiąt tysięcy.
    I w lipcu obudziłbym się z ręką w nocniku.

    W przypadku lokat "na wyścigi" system od początku nie pozwala złożyć więcej niż
    10 wniosków.
    A tu pozwala założyć niby 6,4%, ktore moze okazać się tylko 6,0.