  • Data: 2010-06-22 11:57:35
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hvprom$3tp$1@news.onet.pl...
    > Amerykanie nie wycofaja sie z Afganistanu przez dlugie lata, bo jak wiesz
    > miesiac temu odkryto tam zloza zelaza, kobaltu i innych surowcow, ktorych
    > wartosc szacuje sie na 1 bilion USD. Nadal bedziemy nadstawiac lby za
    > interesy pejsatych wysylajac tam naszych najemnikow (to ochotnicy za kase)
    > i tyle.

    O tu się w dużej części zgadzam.
    Tzn nic nie wiem ile Amerykanie i pejsaci zarobią na Afganistanie i w żadne
    super infa z sieci nie uwierzę, jednak co najmniej jestesmy po prostu
    listkiem figowym mającym postawic to wszystko "na prawie".

    Jedyna zaleta, że kadra dowódcza się szkoli w warunkach bojowych, zadnych
    innych nie widzę.

    W zamian mamy wizy, 50k USD pomocy powodzianom, przepytywanie na granicy USA
    co do celu przylotu i miejsca pobytu jakbysmy wjeżdzali do CCCP w 1969 oraz
    skecze w TV gdzie rżą ze śmiechu słysząc listę "sojuszników".

    Jestesmy w Europie, między młotem a kowadłem, i powinniśmy szukać sojuszy
    tutaj.

    Ale skoro tak piszesz i głosowałeś na Jarka - to może przyblizysz o co
    chodziło, jaki to był deal, z zamontowaniem na naszym terytorium tarczy
    strzelniczej z eszelonem w zamian za damski ch.