  • Data: 2010-06-22 11:46:00
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    Dobra, jeszcze muszę Ci odpowiedziec w sprawie folkloru JKM.
    Pisze tu, bo nie wiem w tej zalewie gdzie rozmawialiśmy.

    Więc mam głębokie przekonanie (dlatego też nie podam żadnych linków ani
    badań statystycznych), ze władzę obejmują bardziej bezwzględni, silniejsi i
    nieszczerzy, i tak jest ŁAD.
    Szanse mądrych i prawdomównych są znikome.
    Pomijam zachwiania porządku typu rewolucyjnego, po których wszystko wraca do
    ww. ŁADU.

    Stąd szanse JKM są znikome, wiem.
    Chyba tylko YT go nie cenzuruje, a i tu nie mam pewności.
    Ale mimo to, ze on mnie czasami śmieszy i wiem że ŁAD to dla niego bariera
    nie do perzbycia, to jednak wśród folkloru powiedział wiele rzeczy z którymi
    się zgadzam.

    I doszedłem do wniosku, że ŁAD sobie poradzi beze mnie, a dzieki mojemu
    głosowi i pisaninie może deczko bardziej sie przedrze przez totalną zaporę
    jego głos.
    I tak sie stało.
    Folklor folklorem, 4te miejsce lepsze od Robota swoją drogą.

    Niestety, ale dla tego socjalno-socjalistycznego zestawu jaki sie mieli u
    nas u władzy, jego poglądy to czarny sen.

    Co oni by k...a rozdzielali???
    No nie mieliby co rozdzialać.
    Tragedia.

    OK wiem, nie zakładam bojówek ani drukarni.

    Zagłosowałem, napisałem i na tym raczej kończę albowiem jak sugeruje
    Olechowski - wybieram swój dobrobyt.
    Zasadniczo od zawsze.