    From: "G." <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie konto ? doradzcie pliz
    Date: Mon, 23 Jun 2003 00:01:55 +0200

    Wilczek wrote:

    > A gdzie mieszkasz?? Jakie banki masz dookola siebie,
    > gdzie najdogodniej usytuowane bankomaty... to wazne informacje.
    w Krakowie..i dlatego lokalizacja bankomatow i odzialow nie jest dla
    mnie super wazna..
    juz raczej to, co napisalem wczesniej

    > Sprawdz: MultiBank, mBank, Lukas, Nordea, KredytBank,
    > Integrum BGZ, niedlugo moze Inteligo.

    czy kolejnosc jest przypadkowa ? :) widzisz, wlasnie sprawdzam..tylko ze
    oferty sa dla mnie (niezorientowanego prawie absolwenta, ktory wczesniej
    byl zbyt zaczytany zeby zainteresowac sie swoimi "bankowymi interesami"
    ;) porownywalne wiec liczylem na jakies ukierunkowanie

    jeszcze co do tego kredytu w koncie, gdyby ktos byl laskaw: interesuje
    mnie on bo akurat
    chcialbym skorzystac, najlepiej juz, natychmiast w mysl zasady, ze
    lepiej kupic teraz o oddac pozniej niz doskladac i kupic pozniej :). i
    tu problemem jest
    a) na obecnym koncie go nie mam, moglbym wystapic ale i tak zamierzam
    sie przenies do innego banku
    b) moj niejasny stosunek do sluzby wojskowej (problem absolwenta przez
    wydaniem odpowiedniego zarzadzenia przez MON)
    i tu pytanie: czy przy wniosku o taki kredyt wszedzie mnie o to zapytaja
    ? czy moze w ktoryms banku nie zwracaja na to uwagi ?
    c) "staz" konta, przenosic z poprzedniego banku czy nie ? (o ile wogole
    tak mozna i o ile to przy kredycie cos zmienia)

    z gory thx

    pozdr.
    G.