  • Data: 2015-01-08 19:25:19
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Jan 2015 07:18:45 +0100, WAM napisał(a):

    > Zazwyczaj jest do wyboru lista ubezpieczycieli (tych największych)

    Niby tak, ale jak popytałem, to dostałem takie ceny, że dałem sobie spokój
    i wziąłem proponowany pakiet.

    > Tak, to standard, trzeba wiedzieć że leasing bierze się na niepełne
    > lata czyli np na 23 lub 35 miesięcy. Przy pełnych latach będziesz
    > dopłacał za ubezpieczenie a ostatni rok jest zazwyczaj bardzo drogi.

    To oni powinni wiedzieć albo przynajmniej powiedzieć.

    > To chyba zależy od ubezpieczyciela. PZU przyjmuje okres leasingu do
    > zniżek.

    Hestia też. Początkowo poszedłem do ębanku (bez zniżek, ale było w miarę
    tanio), jednak po pierwszym roku zasadzili taką cenę, że szybko poszukałem
    alternatywy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl