  • Data: 2015-01-08 20:06:23
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jan 2015 19:25:19 +0100, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >Niby tak, ale jak popytałem, to dostałem takie ceny, że dałem sobie spokój
    >i wziąłem proponowany pakiet.
    Ja kojarzę różne sytuacje, zarówno takie że lepiej wychodziło
    ubezpieczenie "samodzielnie" (mimo że wówczas brali dopłatę 50 czy 100
    zl za przetworzenie dokumentacji) a raz lepiej wychodziło via leasing
    (zresztą dawali np 2 do wyboru i pozwalali wybierać wśród opcji
    dodatkowych typu franszyzy redukcyjne/integralne).

    >To oni powinni wiedzieć albo przynajmniej powiedzieć.
    A to oni to wiedzą. Wszak jak nie powiedzą to więcej zarobią na Tobie.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl