  • Data: 2012-11-22 20:39:26
    Temat: Re: Gdzie robię błąd przy szacowaniu RRSO
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:50ae6a8e@news.home.net.pl...
    > Kredyt:
    > http://www.bzwbk.pl/kredyty/kredyty-gotowkowe/limit-
    kredytowy-w-koncie/limit-kredytowy-w-koncie.html
    > 17,9%, a RRSO 21,65%
    >
    > Mi wychodzi, że koszt to mniej więcej 17,9%*3000+50 = 587zł
    > 587/3000 = 19,57%
    > Myślałem, że takie obliczenie mniej więcej powinno być równe RRSO.
    >
    > Gdzie robię jakiś dość gruby błąd ?

    Z tego co pamiętam rrso uwzględnia wartość pieniądza w czasie /prowzja
    pobierana jest z góry, a odsetki płacone miesięcznie/ Ty liczysz jakby
    odsetki i prowizja były pobierane na koniec okresu kredytowania /po roku.
    To ma wpływ na rrso czy az taki nie podejmuje sie powiedzieć

    pozd
    as