  • Data: 2008-12-28 20:46:07
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze ?
    Od: "łun" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Godziebiewski"
    | Witam,
    | dlatego podałem alternatywę aukcje,
    | jeszcze większe oprocentowanie 10% netto możesz uzyskać zakładając 10 lokat po
    | 600 zł na 15 dni, odpowiednik lokaty z podatkiem 12,3 % !

    A jaka to alternatywa?
    10 x 600zł = 10.000 zł? Przypomnę, mowa była o ulokowaniu 10 tys. zł

    Lokata 15-dniowa, nie gwarantowana - licytacje mogą zakończyć się różnie,
    oprocentowanie również może być różne. Sezon kredytów
    świątecznych zdaje się powoli dobiega końca, RPP również obniżyła % o 75 p.p.

    Chodziło o jak najwyższe % dla 10tys. przez okres co najmniej roku...
    Wychwalane Millenium w tym względzie zatem się chowa.:-)