  • Data: 2009-10-20 18:48:08
    Temat: Re: Gdzie wziąść kredyt na samochód
    Od: Piona <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów pisze:

    > 4. Samochód nietypowy, wpisany do rejestru zabytków (o ile to coś
    > zmienia), zakup jest raczej inwestycją w antyki :-) niz pojazdem na
    > codzień.

    Zmienia bardzo dużo, bo banki raczej nie kredytują takich pojazdów.
    Tu musisz szukać indywidualnej oferty.
    Zorientuj się ile zapłacisz za AC (jeżeli w ogóle ktoś da na ten pojazd AC).
    Wg mnie pozostaje ci wyłącznie kredyt obrotowy/gotówkowy itp.
    Nie sądzę, żeby jakiś bank poszedł na tak duże ryzyko kredytowania.

    piona