eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacjaRe: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • X-Received: by 10.140.91.118 with SMTP id y109mr576083qgd.3.1415668070133; Mon, 10
    Nov 2014 17:07:50 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.91.118 with SMTP id y109mr576083qgd.3.1415668070133; Mon, 10
    Nov 2014 17:07:50 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    i13no697411qae.0!news-out.google.com!u1ni1qah.0!nntp.google.com!i13no697410qae.
    0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 10 Nov 2014 17:07:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.72.60.208;
    posting-account=gP-wmgoAAACReD4ofXxbEVwAyn6A7RZu
    NNTP-Posting-Host: 89.72.60.208
    References: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    From: www2 <t...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 11 Nov 2014 01:07:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606958
    [ ukryj nagłówki ]

    Trzeba przyznac - niezla wpadka.
    Dopiero teraz dzial reklamacji dostanie paralizu u nich ;-)

    Na szczescie mnie prawie bez roznic w tych dniach bo w Getinie nie trzymam
    kasy poza tej, ktora potrzebuje do obrobienia konta w promocji Tanie Zakupy.

    Widac Panowie stwierdzili, ze drugiej okazji (tak dlugiego wolnego weekendu)
    szybko dla nich nie bedzie, a ze nie chca Bozego Narodzenia to sie wzieli
    i rozgrzebali ;-) Wcale sie im nie dziwie, ale chyba zapomnieli, ze to bank,
    a nie zwykly komercyjny system dla ludzi z wewnatrz....

    W sumie im nie zazdroszcze, choc scalaja swoje systemy jakkolwiek to brzmi.
    Co innego mialo Pekao, ktore importowalo dane z BPH, a co innego teraz ma
    Getin. Przy Pekao migracje zrobili z tego co pamietam w sylwetra albo wtedy
    byly jakies testy. Tak czy siak - w Pekao - pelny profesionalizm, a stopien
    zlozonosci problemu wykladniczo wiekszy (bo nie podejrzewam, aby oba banki
    byly na tym samym systemie - cos z nazwa 3000). Getin delikatnie dal d....

    Teraz to wyglada to tak jakby wszyscy z IT w Getinie albo poszli do domu,
    albo spia nad pudelkami po zjedzonej pizzy, bo nawet zapomnieli
    zmienic zaslepki (komunikatu) na stronie... ;) Niezle jaja...

    Widac wrzesniowa proba migracji to byl tylko przedsmak obecnego weekendu.
    Wtedy tez od rana pierwszego dnia roboczego mial byc jeden system, a byl...
    powrot do starych smieci.

    No coz - obawiam sie, ze 12.11 o godz. 7 zobaczymy kolejna zaslepke, albo
    info, ze migracja sie nie powiodla i o kolejnej (pewnie w Boze Narodzenie
    czy Sylwetra) poinformuja z wyprzedzeniem ;) Ale wtedy bedzie wdrazac to juz
    w duzej czesci inna kadra kierownicza w dziale IT Getina... ;)

    Oby nie... Teraz 2:05 i nadal aktualizacja ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1