  • Data: 2012-09-01 14:57:39
    Temat: Re: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: Dominik Kubiczek <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

    > do swobodnego dawali nagrode ale dosc karkolome warunki byly,
    >
    > skarbonkowe jest lepsze do lokat bo jest ekstra 1zl za kazda lokate - tylko troche
    jest zabawy z zakladaniem kilkunastu lokat po 1tys zl a potem lepiej dzownic na
    infolinie zeby zmienili je na nieodnawialne hurtem bo domyslnie sa wszystkie
    odnawialne

    Domyślnie są odnawialne ale za raz po założeniu można to zmienić i nie
    trzeba nigdzie wydzwaniać. Wystarczy edytować lokatę w szczegółach i tam
    wszystko da się pozmieniać.

    A ja mam z kolei inne pytanie. Czy ktoś z Was próbował przejść z konta
    swobodnego na skarbonkowe? Jest taka operacja możliwa?