  • Data: 2009-01-02 16:30:10
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam też przed sobą pakiet "materiałów dodatkowych" do "prestiżowej" karty
    > wydawanej przez mBank, która kosztuje około 400 zł rocznie. Jakość
    > wykonania wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy
    > wreszcie ten mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    od razu widać że jesteś klientem a nie przedsiębiorcą

    jeśli firma A z powodzeniem , drogo sprzedaje tani, lichy produkt

    a firma B jakoś sobie sprzedaje "za grosze" lub wręcz za darmo drogi,
    ekskluzywny produkt

    to jak myślisz która z tych firm ma lepsze efekty gospodarcze i która osiąga
    większe zyski a co za tym idzie która będzie miała problemy a która będzie
    się miała świetnie ?

    mbank jest bankiem "siermiężnym" i trzeba sobie z tego sprawę zdawać
    jakość materiałów które wysyłają jest odzwierciedleniem tego stanu rzeczy