  • Data: 2020-04-26 07:55:05
    Temat: Re: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-25 o 22:11, r...@k...pl pisze:
    > Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
    > Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)
    > Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).
    >
    > Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

    Trudno będzie, bo się banki z tego rozwiązania wycofują.
    Teraz na topie są zegarki z funkcją płatniczą.
    Naklejka to jakby druga karta, a zegarek to "drugie miejsce" dla
    pierwszej karty.
    Znacznie wygodniejsze w użyciu.

    Jakaś firma próbuje wskrzesić funkcjonalność naklejki wklejając ją do...
    szkła zegarka. Powstaje tani zegarek z funkcją naklejki płatniczej za
    cenę... drogiego szwjcara...;)

    Sławek