  • Data: 2008-12-10 22:43:55
    Temat: Re: Getin - % z lokat przed promocją
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Karski napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam.
    >Czy ktoś posiada dostęp do tabeli oprocentowania depozytów w getin banku z
    >przed okresu promocji (lokata na 4 m-ce, oprocentowana 9% w skali roku)?
    >Czy były wtedy duże różnice +/- w oprocentowaniu lokat? Interesują mnie
    >oprocentowania depozytów do 6 miesięcy wstecz.

    Nie mam, u nich jest wieczna promocja lokat w tym o długościach 4 i 9-mies.
    Różnice między obecnymi a sprzed pół roku, choć duże to jednak nieco
    mniejsze niż w innych bankach.
    W sierpniu mieli (chyba) 6.75% dla 9 mies i 7% dla 12-mies (ale wtedy
    lepiej było dolary ulokować na 3-mies. na dowolny procent...). Pod koniec
    września 7% miały już krótsze np. 6-mies.
    Arek