  • Data: 2002-09-30 22:37:01
    Temat: Re: Godzina 0 , już za niecałe 13 godzin
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Załóż optymistycznie, że ktoś ma zaskórniaków 10 tys. zł. (oceń czy to
    dużo
    > czy mało)
    > Prowizja od przelewu do Europy jest rzędu 100 zł. Do tego 2% podatku
    > polskiego czyli następne 200 zł.
    > Odsetki po roku nie zrównoważą tej straty.

    widzisz wszystko zależy do czego porównywać

    Ty porównujesz na zasadzie : w Polsce mam spokojne 5% w banku (po odjęciu
    belkowego pi razy oko) a na zachodzie dostanę jakieś 2% z czego koszty
    transferu są dość duże więc się nie opłaca,

    z drugiej strony np. 2 lata temu w Argentynie sporo ludzi myślało podobnie
    jak ty i zobacz jak na tym wyszli,

    przy scenariuszu negatywnym (następny premier z pasiastym biało czerwonym
    kwadratem) wolałbym mieć 10 tyś zł na 2% w Szwajcarii niż na 30% w Polsce

    oczywiście oby czarnowidztwo się nie spełniło bo tak jest lepiej dla nas
    wszystkich, ale mimo wszystko jest to warte lekkiego rozważenia