  • Data: 2002-10-01 07:26:08
    Temat: Re: Godzina 0 , już za niecałe 13 godzin
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PB" <k...@u...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:anajn5$muc$1@news.tpi.pl...
    > przy scenariuszu negatywnym (następny premier z pasiastym biało czerwonym
    > kwadratem) wolałbym mieć 10 tyś zł na 2% w Szwajcarii niż na 30% w Polsce

    To jest prawda.
    Ja uważam, że każdy Polak mający "zbędne" co najmniej 10 tys , ale Euro :-),
    powinien poważnie się nad tym zastanawiać.
    Biedniejsi zaś powinni skupiać się na zamianie pieniędzy na dobra
    materialne, mało tracące na wartości, ale potrzebne i zdatne do zamiany na
    inne towary.

    Ja obawiam się, że te "cudowne" obligacje, o których tu czasami jest
    dyskusja, za kilka lat mogą odbić się czkawką.