    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gorąca prośba
    Date: Sat, 31 Oct 2009 14:01:51 +0100

    "krzysztofsf" hch2ur$2to$...@n...onet.pl

    > Prawdopodobnie jedynie gdy dostarczy gotowke wraz z odpowiednimi pokwitowaniami
    sciagnieta od dluznika ma prawo do prowizji.
    > Sadze, ze nawet jesli podalby numer prywatnego konta a nastepnei wyplacilby z niego
    przelane pieniadze, aby wplacic w kasie,
    > rowniez by sie to nie liczylo jako "platne" sciagniecie, poniewaz nie moglby
    zalaczyc pokwitowania o dopowiedniej tresci, z
    > podpisem dluznika itd.

    Coś w ten deseń. :) Ale zauważ, że nie mogę nawet wpłacić szmalu
    pracującej razem z nim kobiecie. Dałaby mi papierki do podpisania,
    ja dałbym jej szmal (razem z prowizją) i otrzymałbym od niej pokwitowanie.
    Kobieta ta pracuje nie tylko w godzinach 08-10 (gdy ja śpię) ale także
    później, chyba tak długo, jak długo pracuje US.

    Mógłbym nawet podpisać, że dałem dzień później, czyli następnego dnia,
    a więc wtedy, gdy ona by oddała pieniądze komornikowi. :) (poświadczyłbym
    wówczas nieprawdę? czy jedynie bym złożył nieprawdziwe oświadczenie?)

    A jednak komornik nie pozwala na takie coś. :) Musi wziąć osobiście.
    Czyżby bał się, że kobieta (razem z nim pracująca) okradnie go? :)
    Raczej tak.

    Dlatego proponuję bank -- banki jakie są, takie są, ale jednak
    aż 20 złotych to mu nie ukradnie żaden bank. :)

    No i teraz jest potrzebna pomoc. Komornik sam nie potrafi otworzyć takiego konta.
    Na pewno o bankach i usługach bankowych wie, bo przecież w razie czego ma zabierać
    właśnie z konta dłużnika, ale jednak coś powstrzymuje kształconego wysoko człowieka,
    tak że nie podaje numeru konta... Może boi się komorniczego zajęcia tegoż konta? ;)
    Jeśli
    tak, to chyba może mieć wiele kont bankowych...

    Przypomnę raz jeszcze -- komornik ma pracować dla społeczeństwa, nie dla siebie.
    Jak na razie to on nie pracuje dla społeczeństwa, ale przeciwko temu społeczeństwu.
    Zapłaciłbym mandat od razu, gdyby nie było tego rodzaju komorników... No... Może nie
    tak od razu, bo i policja zaczekała parę tygodni, zanim zapłaciła. ;) Ale nie
    zwlekałbym
    tak długo. No i gdybym mógł zapłacić na konto, uczyniłbym to ze 2 tygodnie temu.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'