eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGówno nie bank - INTELIGORe: Gówno nie bank - INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "John Ivan Kowalsski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
    Date: Wed, 2 Jun 2004 09:12:11 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 36
    Message-ID: <c9jug1$vh6$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <c9j3ih$dvt$1@news.onet.pl> <c9j4gg$g7u$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: visp-128.elblag.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1086160194 32294 81.168.196.128 (2 Jun 2004 07:09:54
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Jun 2004 07:09:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301703
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik " Zowix" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c9j4gg$g7u$1@inews.gazeta.pl...
    > Czlowieku , daj juz sobie spokoj. Zaczynasz lekko przynudzac. Juz pisales
    > dzisiaj o tym (nawet dwukrotnie)
    > Nie pasuje, zamknac konto i zegnamy.
    > I pozwol ze wyraze swoja opinie.
    > Brawo dla tego banku. Sprężono się, trochę wysilku, trochę bolu i po 24 h
    > udalo sie "scalic" dwa systemy i w tej chwili zarowno serwis www, wap, sms
    > oraz IVR dzialaja bez jakiegokolwiek problemu. Przelewy zaplanowane na
    dzien
    > dzisiejszy zarowno wplynely na konto jak i wyszly z niego.
    > Jak juz ktos wczesniej pisal, wystarczy sobie przypomniec co sie dzialo
    > wowczas, gdy laczyl sie BPH z PBK, gdy zmieniali na nowego Sezama, gdy
    > Fortis (chyba??? - niestety pamiec zawodna) mial przerwe konserwacyjna,
    > ktora trwala blisko tydzien.
    > Poza tym jak juz pisalem informacja o polaczeniu i trudnosciach wisiala na
    > stronie glownej juz od kilku dni, poza tym inteligo rozeslalo poczta
    > elektroniczna informacje. Trzeba bylo pomyslec i dzin wczesniej przelac
    > troszke pieniazkow na inne konto badz wyplacic troche gotowki.
    >

    Inteligo informowało o 10 godzinnej przerwie i na to byłem przygotowany,
    teraz mijają 33 godziny i w dalszym ciągu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy
    ,serwis www dzieła z wielkimi problemami, pozostałe kanały dostępu nie
    działają .Nie wspomnę nawet jakie problemy mogą mieć posiadacze kont
    firmowych. To jest skandal i amatorszczyzna w wykonaniu informatyków
    największego banku w polsce.








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1