eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGówno nie bank - INTELIGORe: Gówno nie bank - INTELIGO
  • Data: 2004-06-02 07:40:44
    Temat: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik John Ivan Kowalsski napisał:

    > Inteligo informowało o 10 godzinnej przerwie i na to byłem przygotowany,
    > teraz mijają 33 godziny i w dalszym ciągu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy

    A to fakt - ciągle piszą tak:
    Jednocześnie w systemie firmy Euronet - odpowiadającej m.in. za
    autoryzację i rozliczenia transakcji dokonywanych kartami Inteligo -
    wystąpił błąd powodujący problemy z aktywowaniem i korzystaniem z kart
    Inteligo Visa Electron.

    Wspólnie z firmą Euronet dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej
    przywrócić pełną funkcjonalność kart płatniczych i umożliwić ich
    aktywację. Staramy się również o jak najszybsze przywrócenie pełnej
    wydajności serwisów transakcyjnych.

    > ,serwis www dzieła z wielkimi problemami,

    U mnie bez problemu.

    > pozostałe kanały dostępu nie
    > działają .

    Do IVRa zalogowałem się bez problemu. Z połączeniem z 0800 gorzej -
    udało mi się za czwartym razem. Więc nie mów, że nie działają, bo to bzdura.

    > Nie wspomnę nawet jakie problemy mogą mieć posiadacze kont
    > firmowych.

    A co? Większe od klientów indywidualnych ?

    > To jest skandal i amatorszczyzna w wykonaniu informatyków
    > największego banku w polsce.

    Straszne. Spać w nocy nie mogłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1