eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGówno nie bank - INTELIGORe: Gówno nie bank - INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gówno nie bank - INTELIGO
    Date: Wed, 02 Jun 2004 09:40:44 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 35
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c9k09e$d74$1@news.onet.pl>
    References: <c9j3ih$dvt$1@news.onet.pl> <c9j4gg$g7u$1@inews.gazeta.pl>
    <c9jug1$vh6$1@absinth.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1086162030 13540 217.173.163.135 (2 Jun 2004 07:40:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Jun 2004 07:40:30 GMT
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.5 (Windows/20040207)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <c9jug1$vh6$1@absinth.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301717
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik John Ivan Kowalsski napisał:

    > Inteligo informowało o 10 godzinnej przerwie i na to byłem przygotowany,
    > teraz mijają 33 godziny i w dalszym ciągu nie mogę wypłacić swoich pieniędzy

    A to fakt - ciągle piszą tak:
    Jednocześnie w systemie firmy Euronet - odpowiadającej m.in. za
    autoryzację i rozliczenia transakcji dokonywanych kartami Inteligo -
    wystąpił błąd powodujący problemy z aktywowaniem i korzystaniem z kart
    Inteligo Visa Electron.

    Wspólnie z firmą Euronet dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej
    przywrócić pełną funkcjonalność kart płatniczych i umożliwić ich
    aktywację. Staramy się również o jak najszybsze przywrócenie pełnej
    wydajności serwisów transakcyjnych.

    > ,serwis www dzieła z wielkimi problemami,

    U mnie bez problemu.

    > pozostałe kanały dostępu nie
    > działają .

    Do IVRa zalogowałem się bez problemu. Z połączeniem z 0800 gorzej -
    udało mi się za czwartym razem. Więc nie mów, że nie działają, bo to bzdura.

    > Nie wspomnę nawet jakie problemy mogą mieć posiadacze kont
    > firmowych.

    A co? Większe od klientów indywidualnych ?

    > To jest skandal i amatorszczyzna w wykonaniu informatyków
    > największego banku w polsce.

    Straszne. Spać w nocy nie mogłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1