  • Data: 2010-12-11 13:41:43
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    IZI wrote:

    > Towaru niestety nie można zwrócić w ciągu pięciu dni - to stary
    > nieobowiązujący przepis dlatego proponuję uważać podczas zakupów (niektóre
    > sklepy "pozwalają zwrócić towar ale jest to ich dobra wola"), nie mylić ze
    > sprzedażą w sklepie internetowym 10 dni lub 3 miesiące - jeżeli nie było
    > odpowiedniego powiadomienia. , ale nie to jest ważne w tej dyskusji) - tak
    > się zdarzyło, że studiowałem prawo.

    Przepraszam za niewiedzę i dezinformację. To trzeba iść do sklepu z
    komputerem i tam się podłączyć. Jeżeli programy XTB są zainstalowane na
    komputerze przenośnym.

    > A propos Apple podoba mi się fakt, że komputer jest zintegrowany z
    > monitorem (komp. potrzebuje mało miejsca na biurku) - ponieważ obecnie
    > korzystam z Della wolałbym Della ale nie ma tego formatu w ofercie (myszka
    > i klawiatura to ostatnia rzecz, na którą zwróciłbym uwagę ale w Apple
    > akurat uważam, że nie są ciekawe)

    Po podłączeniu komputera przenośnego do zewnętrznych monitorów można go
    schować za te monitory efekt będzie ten sam. W Apple to laptop jest
    przyklejony do tylnej ściany monitora.

> [...]
    >
    > Co do sprawdzenia XTradera - właśnie z tym jest kłopot, w żadnym sklepie,
    > w którym byłem nie ma monitora o tej rozdzielczości, dlatego nie mogłem
    > sprawdzić jak pracuje program w praktyce - stąd moje pytanie w grupie
    > dyskusyjnej.
    >
    > Biorąc pod uwagę opinie na forum - Apple chyba sobie podaruję i zostanę
    > przy Dellu
    >
    > A propos monitorów - pomijając rozdzielczość - po podłączeniu dwóch do
    > jednego komputera czy można uzyskać jeden szerszy "wirtualny ekran" np.
    > 1440+1440x2560 - oczywiście zmierzam do tego żeby zobaczyć wykres z

    Ja używam Linuksa i tu oczywiście jest możliwe posiadanie jednego pulpitu na
    dowolnej ilości monitorów jak i posiadanie osobnego pulpitu na każdym
    monitorze. W Windows konfigurowałem jeden pulpit na dwóch stojących obok
    siebie monitorach.