  • Data: 2010-12-11 16:55:33
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: fergus <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-11 14:19, macieks pisze:
    > @totus
    >
    > Bez urazy. Czy kolega sie zatrzymal w rozwoju technologii 10 lat temu?
    > Monitor CRT dzisiaj?
    > Albo inaczej, gdzie to mozna kupic i czy wogole jeszcze sa w
    > produkcji?
    > Dwie karty graficzne, 1 do gier, 2 do aplikacji???? Jak w systemie to
    > rozdzielisz??? (Nie mysle o SLI czy CrossFire)
    >
    > 'Bezedurki' opowiadacie kolego.

    http://shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=1914&idk=31

    Na upartego jeszcze się kupi. Ja również wciąż mam sentyment do CRT.
    Postęp w technologii...ok, jednak dla przykładu podam powrót do
    odtwarzaczy analogowych gdy komuś zależy na jakości dźwięku - to już dla
    totalnych audio-maniaków.

    Wracając do monitorów - dla mnie ważna wielkość plamki/piksela, a
    przykładowo w tym sklepie http://www.proline.pl/?p=IIY+LCD+PLE1908WSB1
    tylko ten monitor, jako przedstawiciel LCD, daje plamkę 0,24. W
    monitorach CRT nie było z tym problemów.