  • Data: 2010-12-14 14:51:30
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl wrote:

    > Już nie. Tzn. do obróbki grafiki to można sobie poflejmować, ale przy jego
    > zastosowaniu to już tylko LCD.
    >
    > Też długo uważałem, że technologia LCD jest niedopracowana (bo była),
    > ale ostatnio trochę się zmieniło, a Ty chyba wciąż śpisz :).

    Dużo jestem spóźniony? Patrzę teraz na monitor belinea 21" piszę ten list
    przy rozdzielczości 1600x1200 gdy chcę to mogę zmienić rozdzielczość na
    800x600 przy tej samej ostrości. 1600x1200 to nie kres możliwości tego
    monitora. Jaki monitor LCD pozwala zmienić rozdzielczość przy zachowaniu
    ostrości? Jak już podasz model przyjrzę się kontrastowi oraz poziomowi
    czerni.