  • Data: 2010-12-14 16:08:36
    Temat: Re: Gra na giełdzie - komputer
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl wrote:

    > A tak nawiasem, to akurat zmiana z 1600x1200 na 800x600 powinna działać
    > bardzo dobrze.

    Może powinna. Ale ważne jest czy działa. Sprawdź. Dla mnie nie działa. Znasz
    monitor LCD, który daje 2048x1536 jak moja Belinea 108035 EDID vendor "MAX",
    prod id 2103. Stary rupieć, jak mówisz. Co miałbym kupić by parametry były
    zbliżone do mojego monitora. Nie pisz co być powinno i co Ci się zdaje tylko
    podaj typ i model.