    From: "Fidelio" <t...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Grad na Polskę spadł
    Date: Sun, 4 Oct 2009 19:24:54 +0200

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:haak9p$nj8$1@inews.gazeta.pl...

    > Chcę się od Ciebie dowiedzieć dlaczego politycy ustalają reguły dla siebie

    Bo tak jest w demokracji parlamentarnej :-)?

    > dlaczego właśnie ten zestaw polityków, a nie inny.

    To już jest inna kwestia. W sumie jest to ten sam zestaw od 89'roku tylko w
    róznych konfiguracjach.

    Czy mieszkanie za granicą
    > wyklucza głosowanie do polskiego sejmu (oczywiście jeżeli masz
    > obywatelstwo
    > polskie)? 60% uprawnionych do głosowania nie bierze udziału w głosowaniu.

    Nie wyklucza,ale jeśli mieszkasz w takim Oxfordzie i pracujesz 8-17 to nie
    jest proste. Najbliższy konsulat jest w Londynie.

    > Ci, z którymi rozmawiałem tłumaczą to tym, że nie mieli na kogo głosować
    > albo że ich głos nic nie znaczy.

    Mieli, na ten sam zestaw od 89'roku tylko czasem zmienią szyld dla odmiany.
    Odczułeś kiedykolwiek jakąś zmianę polityki po wyborach? Bo ja w zasadzie
    nie.
    Poza dziwnym uczuciem czytania w The Economist, że Selfdefence party leader
    Andrzej Lepper said...

    Pozostałe 40% myśli, że ich głos coś znaczy
    > i to oni ustalają reguły gry. Tobie zostaje narzekanie na niedotyczącą Cię
    > rzeczywistość na liście dotyczącej handlu na polskiej giełdzie.

    Nie narzekam, stwierdzam fakt. Poza tym nie ja zacząłem ten wątek :-)

    Wyrzuć coś
    > jeszcze z siebie. Może być o Żydach albo o WSI.

    Zły adres, ale próbuj dalej ;-)