  • Data: 2005-10-27 16:35:55
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:
    > 2005-10-27 18:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    >
    > [różne rzeczy, które niekiedy wydają mi się wzajemnie sprzeczne,
    > pewnie dlatego, że z niektórymi się zgadzam, a z innymi nie]
    >
    > Wątek moim zdaniem już jest zanadto offtopiczny, ale tylko nadmienię
    > ogólnie, że na tle co poniektórych kandydatów PiSu na ministeria to
    > zarówno Komorowski jak i Niesiołowski wydają mi sie a) kompetentni; b)
    > ogólnie dobrze wykształceni; c) dobrze wychowani; d) pobożni i e)
    > jednoznacznie zorientowani seksualnie.

    Wątek może i offtopiczny, ale euro po 4 zeta to smutna prawda. Chociaż jakoś
    to czułam w kościach i się odpowiednio ustawiłam na pozycji EUR/PLN - więc w
    sumie powinnam wysłać kaczkom podziękowania :-)
    BTW - obaj kandydaci mają zasadniczą wadę - nie lubią Jarka K. ;-)

    > Nie chcę się kłucić, więc dla mnie koniec na tym.

    Ale pokłócisz sie czasem ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen