  • Data: 2005-10-28 11:53:03
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > I tak w kółko Macieju...

    > No tak się złożyło, że PiS wygrał.
    /ciach resztę wywodów/

    Ok. PiS wygrał, ma prezydenta, ma marszałków sejmu i senatu, ma większość w
    senacie i możliwość stworzenia doraźnej większości w sejmie. To są fakty. I
    teraz czekam na efekty ich rządów. "Po owocach ich poznacie" - tak to zdaje
    się leciało ;-) ?

    > Sęk w tym, że teraz PO pokaże w sejmie to, co swego czasu SLD -
    > destrukcję, obstrukcję i inne obrzydliwości
    > Trudno w takich warunkach rządzić - może o to chodziło?

    No tak - o to chodziło PiS - jak będą nieudolni, to czyja to będzie wina? PO
    oczywiście :-D

    Ps. Na resztę Twoich postów nie odpowiem, bo nie mam zamiaru urządzać
    pyskówki - jak masz troszeczkę oleju w głowie, to może Ci się w końcu oczka
    otworzą.

    przyszłość/ Woody Allen