  • Data: 2005-10-28 12:05:40
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 13:53:03 +0200, Glenn napisal/a:

    > Ok. PiS wygrał, ma prezydenta, ma marszałków sejmu i senatu, ma
    > większość w senacie i możliwość stworzenia doraźnej większości w
    > sejmie. To są fakty. I teraz czekam na efekty ich rządów. "Po owocach
    > ich poznacie" - tak to zdaje się leciało ;-) ?
    ciekawe co by było w sytuacji odwrotnej - gdyby PO- wygrało. Mozna z
    spokojnie założyć, że też by koalicja nie powstała i....mielibyśmy
    mniejszościowy rzad PO?:)

    > No tak - o to chodziło PiS - jak będą nieudolni, to czyja to będzie
    > wina? PO oczywiście :-D
    ja sądzę, że obie partie grają tak, żeby ewentualne niepowodzenia
    zwalić na przeciwnika. Teraz PO oskarża PiS o koalicje z LPR itp,
    a sami ich do tego wepchneli - wystarczyło(?) ulec PiS i zgodzić się na
    stratę marszałka sejmu(albo co jeszcze prostsze zakońćzyć szybciej
    rozmowy koalicyjne am nie domagać się, żeby PiS realizował obietnice
    wyborcze PO) a nie pokazywać, że przegralismy ale potrafimy się stawiać.

    --
    Krzysztof Lerski